Opret din nye e-mail
Få en personlig e-mail adresse - vi har mange gode danske domæne-navne...
Få en personlig e-mail adresse - vi har mange gode danske domæne-navne...
Brugerbetingelser
Websteder under alle vores domænenavne er ejet af CryLemon ApS som hermed tilbyder e-mailtjenester og relaterede ydelser, samlet benævnt "Tjenesten".
Tjenesten som den leveres til dig er ejet af CryLemon ApS ("Virksomheden", "vi" eller "os"). Virksomheden er registreret og lokaliseret i Danmark med CVR-nummer: DK-35229744.
Tjenesten udbydes i samarbejde med Team.Blue som hostingpartner og som ejer og drifter servere hvormed tjenesten hostes fra ("Virksomheden", "vi" eller "os"). Virksomheden er registreret og lokaliseret i Danmark med CVR-nummer 29412006.
Ved at benytte tjenesten accepterer du følgende nedenstående vilkår og betingelser ("aftalen" eller "servicevilkårene"). Disse betingelser regulerer brugen af tjenesten.
Tjenesten kan ændres til enhver tid uden forudgående varsel. Vi vil i videste mulige udfang informere dig om ændringer i denne aftale via e-mail og vores websteder inden for rimelig tid. Virksomheden vil bestræbe sig på at holde alle komponenter, som tjenesten bygger på, opdaterede for at forbedre kvalitet og sikkerhed. Dog kan vi ikke garantere, at alle komponenter altid vil være opdaterede.
Denne aftale kan ændres fra tid til anden. Ved at fortsætte med at bruge tjenesten accepterer du den seneste version af aftalen, og vi anbefaler derfor at du regelmæssig kontrolere aftalen her. Ændringer i denne aftale, som vi vurderer som væsentlige, vil blive meddelt pr. e-mail.
Tjenesten er designet til modtagelse, læsning og afsendelse af e-mails og er beregnet til personer over 18 år. Ved brug af tjenesten bekræfter du, at du er 18 år eller ældre. Du kan få adgang til tjenesten hvis du er under 18 år, ved at din værge eller forældre har købt tjenesten til dig og oprettet den for dig.
Du kan få adgang til tjenesten via et opdateret tredjeparts e-mailprogram/app, der understøtter de nyeste versioner af IMAP/SMTP, eller via vores webmail i en browser. Vi arbejder for at gøre tjenesten tilgængelig via de nyeste versioner af almindeligt anvendte operativsystemer, e-mailprogrammer/apps og browsere. Vi anbefaler, at du holder alle dine enheder og systemer opdaterede for at forbedre tilgængeligheden og sikkerheden af tjenesten.
Tjenesten leveres med ubegrænset lagerplads for din postkasse. Dette er underlagt en "fair use" regle, og betyder at det vurderes af virksomheden om du misbruger eller overforbruger postkasens lagerplads. Virksomheden vil så meddele dig at du skal slette eller rydde op. Gør du ikke dette kan virksomheden uden yderligere varsel, sætte din postkasse som "fuld", hvormed indgående og udgående e-mails blive afvist (ikke leveret). I værste fald kan virksomheden rydde op eller slette data i din postkasse, uden yderligere varsel.
Når du sender e-mails via et e-mailprogram eller en app (f.eks. Outlook), skal du bruge autentificering med et brugernavn (din e-mailadresse) og en adgangskode. E-mails, der forsøges sendt uden en sådan godkendelse, kan blive afvist. Du skal følge vejledningen for adgang af eksterne tredjepartsapplikationer.
Bemærk, at brugen af tredjepartsapplikationer og enheder er dit eget ansvar, og vi er ikke ansvarlige for nogen adfærd, funktioner eller indhold på sådanne applikationer og enheder. Disse kan have deres egne vilkår for brug og privatlivspolitikker, som du er ansvarlig for at følge.
Vi opfordrer dig til regelmæssigt at tjekke alle mapper, herunder "Papirkurv" og "Spam", for at se, om der er e-mails, der ved en fejl er blevet placeret forkert. E-mails i mapper med slettet eller uønsket indhold kan blive slettet permanent uden varsel.
Vi er ikke ansvarlige for produkter eller tjenester, som du bruger eller køber ved at bruge en e-mailadresse fra tjenesten som kontaktadresse.
Du er fuldt ansvarlig for alle meddelelser, der sendes via din e-mailkonto på tjenesten.
Tjenesten må ikke bruges til:
- Ulovlige aktiviteter.
- Afsendelse eller lagring af ulovligt indhold.
- Afsendelse eller lagring af ophavsretskrænkende materiale eller indhold.
- Afsendelse eller lagring af materiale eller indhold, der kan anses for skadeligt, truende eller voldeligt.
- Afsendelse eller lagring af materiale eller indhold, der kan anses for chikanerende, ærekrænkende eller krænkende for privatlivets fred.
- Afsendelse af virus, malware, phishing eller anden ondsindet software.
- Afsendelse af spam/junk e-mails eller bulk e-mails, der ikke er udtrykkeligt accepteret af modtageren.
- Afsendelse af e-mails, der hævder at være sendt af en anden person.
- Forstyrrelse eller afbrydelse af tjenesten eller tilknyttede tjenester eller netværk.
Overtrædelse af disse regler eller andre vilkår i aftalen kan resultere i begrænset adgang, lukning eller sletning af din e-mailkonto og/eller abonnement. Virksomheden kan kræve erstatning for skader som følge af en overtrædelse af aftalen. Virksomheden kan politianmelde aktiviteter som den finder ulovlige.
Virksomheden kan ikke garantere, at e-mails, der sendes til eller fra tjenesten, når frem til den tiltænkte modtager.
Du er ansvarlig for at tage sikkerhedskopier af vigtige oplysninger, såsom dine e-mails og kontaktdata. Vi bestræber os på at sikre, at oplysninger, der er gemt på vores servere, er sikkert gemt og utilgængelige for tredjeparter. Vi kan dog ikke give sådanne garantier. Under normale omstændigheder sigter vi mod at have rullende sikkerhedskopier af din postkasse mindst 14 dage tilbage i tiden. Der tages backup alle dage i året (365-metoden)
Du er ansvarlig for at bruge en sikker adgangskode til at få adgang til din e-mailkonto. Adgangskoden skal være unik for tjenesten og have tilstrækkelig længde, variation og kompleksitet til at gøre det svært for udenforstående at gætte. Du bør aldrig bruge en adgangskode på din e-mailkonto, der er den samme som eller ligner en adgangskode, du bruger eller har brugt andre steder. Din adgangskode bør aldrig deles med nogen tredjepart. Hvis du mistænker, at adgangskoden kan være blevet kompromitteret, skal du straks ændre den. Dette kan gøres i webmailen under "Indstillinger" og derefter "Adgangskode".
Du er ansvarlig for at tjekke din postkasse på tjenesten for vigtige meddelelser og opdateringer vedrørende tjenesten fra os mindst en gang om ugen, da vi bruger denne e-mailadresse til vigtig kommunikation.
Du accepterer, at virksomheden kan bruge og ændre oplysninger i din postkasse eller e-mailkonto, hvis dette anses for nødvendigt for at beskytte tjenesten, virksomheden, vores kunder eller andre brugere mod skade eller tab. Et eksempel kan være fjernelse af en skadelig e-mail, der er blevet sendt til din postkasse uden at blive stoppet af vores spamfilter.
Hvis du kommer i besiddelse af oplysninger om virksomheden eller andre brugere, som ikke er beregnet til dig, skal du slette sådanne oplysninger og underrette os med det samme. Ethvert forsøg på at få uautoriseret adgang til vores netværk, servere eller systemer er ikke tilladt.
For at sikre stabilitet og tilgængelighed af vores tjenester har tjenesten visse begrænsninger i brugen. Dette inkluderer antallet af e-mails, du kan sende, og hvilke IP-adresser vi accepterer logins fra.
Tjenesten er en betalt e-mailtjeneste, og du skal have et aktivt abonnement for at få adgang til tjenesten. For at bruge tjenesten skal du vælge din abonnementsperiode. Du betaler forud for tjenesten baseret på den valgte periode. Den samme abonnementsperiode anvendes ved automatisk fornyelse af dit abonnement. Den aktuelle pris for tjenesten kan ses under "Min konto" i webmailen. Fakturaer sendes til din e-mailadresse på tjenesten. Hvor det er lovpligtigt, kan du anmode om en kopi af fakturaen sendt til din postadresse ved at kontakte vores supportteam.
Vi kan ændre prisen for abonnementer fra tid til anden. Eventuelle prisændringer vil blive kommunikeret til dig på forhånd med rimeligt varsel til din e-mailadresse på tjenesten. Prisændringer træder i kraft ved starten af den næste abonnementsperiode efter datoen for prisændringen. Hvis du ikke accepterer en prisændring, kan du afvise den ved at opsige tjenesten, før prisændringen træder i kraft. Hvis du opsiger dit abonnement, vil tjenesten ikke længere blive leveret til dig, når den forudbetalte periode udløber.
Du er ansvarlig for at opdatere betalingsoplysninger og sikre, at betalinger for brug af tjenesten er godkendt. Abonnementet er forudbetalt og fornyes automatisk, medmindre du opsiger det.
Tjenesten betales automatisk ved hjælp af de betalingsoplysninger, du har angivet. For at foretage ændringer i dit abonnement skal du logge ind på webmailen via en pc og klikke på "Min konto".
Du kan til enhver tid deaktivere eller opsige dit abonnement under "Min konto". Hvis du opsiger dit abonnement, vil din e
-mailkonto blive lukket efter udløbet af den periode, du har forudbetalt for.
Manglende aktivt abonnement eller manglende betaling betragtes som en annullering af dit abonnement. Efter udløbsdatoen vil e-mailkontoen blive lukket, og det vil ikke være muligt at bruge tjenesten, herunder automatiske svar. Vi tilbyder ikke videresendelse af e-mails, hverken under eller efter udløbet af dit abonnement.
90 dage efter at e-mailkontoen er blevet lukket, vil e-mailkontoen og postkassen, inklusive alle e-mails og andre oplysninger i postkassen, blive slettet permanent. Sikkerhedskopier af postkasser kan stadig eksistere på vores servere op til 60 dage efter sletningen. Du kan anmode om en hurtigere fjernelse ved at kontakte vores supportteam fra den pågældende e-mailadresse, før e-mailkontoen lukkes. Herefter vil det ikke være muligt at gendanne indholdet fra din postkasse.
12 måneder efter at e-mailkontoen blev lukket, vil det være muligt (for alle) at oprette en ny e-mailkonto med det samme brugernavn/den samme e-mailadresse. I karantæneperioden på 12 måneder vil dette ikke være muligt.
Når en e-mailkonto lukkes, bliver eventuelle alias-adresser også lukket.
Vi indsamler personlige data om kundernes brug af tjenesten med største omhu og i overensstemmelse med relevante databeskyttelsesbestemmelser, herunder GDPR. Vi indsamler brugerdata for at forbedre tjenesten ved at gemme cookies og andre datasporingsfiler på din enhed. For at lære mere om brugen af cookies og data indsamlet af os, se venligst vores fortrolighedserklæring.
Ved at bruge vores tjenester accepterer du også vores privatlivserklæring.
Du forstår og accepterer, at tjenesten leveres "som den er" og "som tilgængelig" uden udtrykkelig eller underforstået garantier af nogen art, og du accepterer ikke at holde virksomheden ansvarlig eller søge erstatning for A) Tab eller skade (herunder indirekte, tilfældige, særlige, straffende eller eksemplariske); B) Tab af brug; C) Tab af data; D) Tab af forretning eller fortjeneste; eller E) Skade på enhed, der kan opstå som følge af fejl på tjenesten eller ved brug af tjenesten.
Virksomheden er ikke ansvarlige for noget tab eller skade, som du lider ved et kontraktbrud, og virksomheden er ikke forpligtet til at kompensere dig for noget tab af indkomst, forretningsafbrydelse, tab af fortjeneste eller andre lignende tab, medmindre vores handlinger anses for at være forsætlige eller gennem grov uagtsomhed. Virksomheden garanterer ikke tilgængeligheden eller pålideligheden af tjenesten eller sikkerheden af de data, der er gemt i tjenesten.
Virksomheden garanterer ikke, at tjenesten er fri for virus, malware eller andre skadelige komponenter, og vi påtager os intet ansvar for tredjepartsapplikationer eller enheder, der bruges til at få adgang til tjenesten.
Desuden vil du ikke kunne holde virksomheden ansvarlig eller søge erstatning baseret på, at data er blevet eksponeret eller frigivet, f.eks. på grund af et sikkerhedsbrud i vores servere.
Ethvert krav du måtte stille mod virksomheden kan under ingen omstændigheder samlet for alle dine omkostninger totalt overstige det beløb, du har betalt til os i løbet af de seneste 12 måneder, fra den dato dit krav måtte blive stillet.
virksomheden kan foretage forbedringer og ændringer af tjenesten til enhver tid uden varsel. Virksomheden kan, efter eget skøn, opsige hele tjenesten. En planlagt fuld opsigelse af tjenesten skal dog meddeles mindst 30 dage i forvejen til dig.
Hvis du er en forbruger (en fysisk person), er virksomheden ikke ansvarlige for eventuelle skader, du måtte lide, medmindre dødsfald eller skade på dit helbred blev forårsaget som følge af denne aftale, eller vores handlinger betragtes som uagtsomme (hensynsløse eller grove).
Hvis du ikke er en forbruger, accepterer du, at dit eneste og eksklusive retsmiddel for eventuelle problemer med tjenesten er at stoppe med at bruge tjenesten og annullere dit abonnement. Det betyder, at dit eneste retsmiddel er annullering af aftalen og tjenesten.
Denne aftale gælder i det omfang, det er tilladt i henhold til gældende lovgivning, og påvirker ikke dine lovbestemte rettigheder som forbruger.
Du accepterer at skadesløsholde og holde virksomheden skadesløs fra og mod alle skader, tab og udgifter af enhver art (herunder rimelige advokatsalærer og omkostninger), der opstår som følge af eller i forbindelse med: 1) din overtrædelse af denne aftale; 2) enhver aktivitet, som du deltager i på eller gennem tjenesten; og 3) din overtrædelse af enhver lov eller forpligtelse i denne aftale.
Bortset fra som anført i denne aftale eller som udtrykkeligt aftalt skriftligt mellem dig og os, udgør denne aftale alle de vilkår og betingelser, der er aftalt mellem dig og virksomheden. Denne aftale erstatter alle tidligere aftaler vedrørende brug af tjenesten, hvad enten de er skriftlige eller mundtlige.
Hvis en bestemmelse i denne aftale fastslås at være ugyldig eller ikke kan håndhæves, skal en sådan bestemmelse ikke påvirke gyldigheden eller håndhævelsen af nogen anden bestemmelse heri.
Hvis virksomheden undlader at håndhæve denne aftale eller en bestemmelse heri, giver vi ikke afkald på vores ret til at gøre det.
Virksomheden kan overdrage denne aftale og enhver af dens rettigheder i henhold til denne aftale, helt eller delvist, og virksomheden kan delegere enhver af sine forpligtelser i henhold til denne aftale. Du må ikke overdrage denne aftale, helt eller delvist, eller overføre dine rettigheder i henhold til denne aftale til nogen tredjepart.
Hvor det er tilladt i henhold til gældende lov, accepterer du og virksomheden, at de hver især kun kan fremsætte krav mod den anden part i din eller dennes individuelle egenskab og ikke som sagsøger eller gruppemedlem i et påstået gruppe- eller repræsentativt søgsmål. Medmindre både du og virksomheden er enige, kan ingen voldgiftsmand eller dommer konsolidere mere end én persons krav eller på anden måde præsidere over nogen form for repræsentativ eller gruppeproces
Medmindre andet kræves af en ufravigelig lov i en anden jurisdiktion, er denne aftale (og eventuelle ikke-kontraktlige tvister/krav, der opstår som følge af eller i forbindelse med den) underlagt dansk lov, og danske domstole skal (i det omfang det er muligt med gældende lov) have enekompetence til at løse eventuelle tvister i forbindelse med denne aftale eller tjenesten. Københavns byret skal være værneting.
Hvis andet kræves af en obligatorisk lov i en anden jurisdiktion, vil den gældende lov være uden hensyntagen til valg eller konflikter mellem lovprincipper.
Hvis du har spørgsmål til denne aftale, er du velkommen til at kontakte virksomheden eller vores supportteam.
Beskyttelse af personlige oplysninger (Privatlivserklæring)
Websteder under alle vores domænenavne er ejet af CryLemon ApS som hermed tilbyder e-mailtjenester og relaterede ydelser, samlet benævnt "Tjenesten".
Tjenesten som den leveres til dig er ejet af CryLemon ApS ("Virksomheden", "vi" eller "os"). Virksomheden er registreret og lokaliseret i Danmark med CVR-nummer: DK-35229744.
Tjenesten udbydes i samarbejde med Team.Blue som hostingpartner og som ejer og drifter servere hvormed tjenesten hostes fra ("Virksomheden", "vi" eller "os"). Virksomheden er registreret og lokaliseret i Danmark med CVR-nummer 29412006.
Ved at benytte tjenesten accepterer du følgende nedenstående Beskyttelse af personlige oplysninger ("Privatlivserklæring").
Vi er ansvarlige for beskyttelsen af dine personlige data, og vi tager dette ansvar meget alvorligt.
Denne Privatlivserklæring forklarer, hvilke personlige data vi indsamler; hvorfor vi indsamler data om dig; hvordan vi bruger disse data; og hvordan vi gemmer dataene.
Ved at acceptere denne Privatlivserklæring giver du samtykke til behandling af dine personoplysninger som beskrevet i denne Privatlivserklæring.
Behandling af personoplysninger sker i overensstemmelse med den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR) samt med de landespecifikke databeskyttelseslove, der gælder for virksomheden.
Den dataansvarlige er:
CryLemon ApS
Gothersgade 11
1123 København K
hello@crylemon.dk
For at kunne levere tjenesten af høj kvalitet er vi nødt til at indsamle forskellige typer af oplysninger, herunder personoplysninger om dig. Nedenfor er en oversigt over, hvordan vi typisk indsamler personoplysninger, og hvilke oplysninger det typisk drejer sig om. Vi indsamler ikke følsomme oplysninger.
A) Oplysninger leveret direkte af dig
Når du registrerer en konto eller kontakter os, giver du os nogle oplysninger, som vi gemmer, f.eks. navn, e-mailadresse, mobilnummer og betalingsrelaterede oplysninger. Disse oplysninger vil blive gemt, indtil du beder os om at fjerne dem, eller kontoen slettes. Se venligst vores servicevilkår for information om, hvornår en konto slettes.
B) Oplysninger indhentet gennem brug af tjenesten
Når du bruger tjenesten, kan vi indsamle visse oplysninger, såsom din enhed (f.eks. mobil-/PC-producent, operativsystem og browser) og din forbindelse (f.eks. dine IP-adresser).
Vores e-mailtjeneste logger alle e-mails, der kommer ind på og forlader serveren, loginforsøg osv., samt oplysninger om denne trafik (såsom IP-adressen og e-mailadressen på afsenderen af en e-mail eller på den person, der forsøger at logge ind). Denne logning sker for at forhindre misbrug af tjenesten og for at hjælpe dig i tilfælde af problemer (f.eks. sortlistning af din IP-adresse). Loggen vil blive gemt på vores servere i maksimalt 12 måneder.
Ved at bruge e-mailtjenesten vælger du, hvilke data vi vil gemme på dine vegne (såsom modtagne e-mails, sendte e-mails og kontakter).
Når du bruger tjenesten eller besøger vores hjemmesider, kan der gemmes cookies og andre data på din enhed, som senere kan læses af os. En cookie er en tekstfil, der placeres i din browsers interne hukommelse.
Vi bruger kun cookies, der er defineret som strengt nødvendige. Det betyder, at cookien er påkrævet, for at tjenesten kan fungere korrekt (f.eks. for at holde dig logget ind på webmailen). Du har mulighed for at forhindre os i at placere sådanne cookies i din browser. De fleste moderne browsere er indstillet til at acceptere cookies automatisk, men du kan selv vælge at ændre indstillingerne, så cookies ikke accepteres. Ulempen ved at deaktivere cookies i din browser er, at tjenesten ikke vil fungere optimalt.
Vi bruger personoplysninger til følgende formål:
A) For at kunne levere tjenesten
Vi bruger persondata til at sikre, at du kan opretholde adgang til tjenesten. For eksempel har vi brug for dine kontaktoplysninger for at hjælpe dig med at nulstille adgangskoden til din e-mailkonto. Til dette formål indsamler vi følgende persondata: navn, e-mailadresse, mobiltelefonnummer.
Hvis du kontakter vores kundesupport, har vi muligvis også brug for at vide, hvem du er, for at kunne hjælpe dig.
Desuden har vi brug for dine kontaktoplysninger for at kunne kontakte dig med vigtige oplysninger om din e-mailkonto.
Retsgrundlaget for databehandlingen beskrevet i dette afsnit er nødvendigheden af at opfylde en kontrakt, som du som registreret er part i (GDPR art. 6(1)(b)).
B) For at forhindre misbrug af tjenesten
Vi bruger persondata til at forhindre misbrug af tjenesten. Misbrug kan være forsøg på at logge ind på andre personers e-mailkonti, forsøg på bedrageri, "spamming", tilskyndelse, chikane og andre handlinger, der er forbudt ved lov eller i henhold til vores servicevilkår. Retsgrundlaget for databehandling beskrevet i dette afsnit er nødvendigheden af at opfylde juridiske forpligtelser, der er pålagt os (GDPR art 6 (1)(c) og behovet for at udføre en kontrakt (Servicevilkår), som du som registreret er part i (GDPR art 6 (1)(b)).
C) For at overholde loven
Vi er forpligtet til at gemme visse personoplysninger, såsom din købshistorik, for at overholde de juridiske forpligtelser, der er pålagt os (især den norske bogføringslov, forbrugerkøbsloven og GDPR) på det juridiske grundlag af GDPR art 6(1)(c).
Selvom det retsgrundlag, der gælder for vores databehandling, normalt er et krav, der er nødvendigt for at indgå en kontrakt (GDPR art 6(1)(b)), kan andre retsgrundlag også gælde. Under alle omstændigheder er du velkommen til at kontakte os, og vi vil med glæde hjælpe med at afklare det retsgrundlag, der gælder for enhver specifik databehandling.
D) For at sikre informationssikkerheden
For at sikre informationssikkerheden og træffe de nødvendige foranstaltninger for at forhindre informationssikkerhedshændelser kan det tekniske team i virksomheden have brug for at få adgang til og overvåge e-mailtrafikken. Retsgrundlaget for behandling af personoplysninger til dette formål er virksomhedens legitime interesse (GDPR art. 6(1)(f)) i at forhindre informationssikkerhedshændelser eller håndtere dem i overensstemmelse hermed.
Vi sælger ikke dine personlige data eller bruger data, der er gemt i din postkasse, til kommercielle formål.
Vi deler personoplysninger med andre virksomheder, der udfører tjenester på vores vegne, og vi er nogle gange forpligtet til at dele oplysninger med offentlige myndigheder:
B) Når andre udfører tjenester på vores vegne
IT-udvikling, IT-drift, datalagring og kundesupport udføres i vid udstrækning af tredjeparter.
For at kontrollere sådanne tredjeparters adgang til og brug af personoplysninger har vi indgået separate databehandleraftaler med de virksomheder, der behandler oplysninger på vores vegne for at beskytte dine rettigheder som registreret. Disse tredjeparter har ikke tilladelse til at bruge personoplysninger til andre formål end at udføre de aftalte tjenester på vores vegne. Til udførelse af kortbetalinger vil dine kortdata blive delt med vores betalingstjenesteudbyder Stripe. Dette omfatter overførsel af personoplysninger til et tredjeland (USA). Vores aftale med Stripe definerer den passende metode til en sådan overførsel, så dataene kun behandles i overensstemmelse med GDPR og med henblik på udførelse af betaling.
B) Når det kræves af offentlige myndigheder
Hvis der er mistanke om en lovovertrædelse, kan alle lagrede personlige oplysninger og andre oplysninger af interesse blive udleveret til offentlige myndigheder.
Vi deler normalt ikke sådanne oplysninger uden at blive præsenteret for en gyldig retskendelse eller anden juridisk forpligtelse, der specificerer nøjagtigt, hvilke data vi er forpligtet til at dele med de offentlige myndigheder.
Data om kunders købshistorik kan også blive delt med offentlige myndigheder for at sikre eller bevise overholdelse af gældende love og regler.
A. Hvordan data opbevares
Sikkerheden af dine personlige data er vigtig for os. Alle persondata opbevares sikkert og beskyttes mod uautoriseret adgang.
Vi bruger passende sikkerhedsforanstaltninger til at beskytte personlige data under vores kontrol mod uautoriseret adgang, indsamling, brug, videregivelse, ændring eller bortskaffelse.
E-mail-data og kontodata (såsom navn, e-mail-adresser og mobilnummer) gemmes på servere inden for Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) gennem vores tredjepartsudbydere.
Hvis du sender en e-mail til vores supportteam, vil supportbilletten blive gemt i vores billetsystem Zendesk (USA).
Betalingsoplysninger gemmes hos OnPay (EU) og NETS (EU).
B) Politik for opbevaring af data
Du kan slette din e-mailkonto i Admin panelet under "Min konto".
Mangel på et aktivt abonnement eller en vellykket fornyelse vil også føre til sletning af konto og data.
Der henvises til servicevilkårene for vigtige oplysninger om vores politik for opbevaring af data.
Du kan udøve visse rettigheder vedrørende dine data. Du har især ret til at:
- Tilbagekalde dit samtykke til behandling af personoplysninger til enhver tid.
- Gøre indsigelse mod behandling af dine data.
- Få adgang til dine data og få oplysninger om visse aspekter af behandlingen.
- Bekræfte og søge berigtigelse af dine data.
- Begrænse behandlingen af dine data.
- Få dine personlige data slettet (f.eks. retten til at blive "glemt").
- Modtage en kopi af dine data i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format og, hvis det er teknisk muligt, at få dem overført til en anden dataansvarlig.
- Indgive en klage og fremsætte et krav over for den kompetente databeskyttelsesmyndighed.
Bemærk venligst, at udøvelse af nogle af disse rettigheder vil kræve, at din e-mailkonto slettes permanent.
Vi forbeholder os ret til at foretage ændringer i denne Privatlivserklæring til enhver tid uden yderligere varsel. Det anbefales kraftigt at tjekke denne side ofte med henvisning til datoen for den sidste ændring, der er anført nederst på denne side.
I tilfælde af større eftersyn eller ændringer vil vi normalt sende en meddelelse til din e-mailadresse på tjenesten.
Der henvises også til Brugerbetingelserne for yderligere oplysninger om de vilkår og betingelser, der gælder for Tjenesten.
I henhold til artikel 77 i GDPR har du desuden ret til at indgive en klage vedrørende din databehandling til en tilsynsmyndighed, især på dit sædvanlige opholdssted, arbejdssted eller sted for en påstået overtrædelse. I Estland er dette det estiske databeskyttelsesinspektorat.
Hvis du har spørgsmål til denne Privatlivserklæring, er du velkommen til at kontakte virksomheden eller vores supportteam.
Forespørgsler vedrørende denne Privatlivserklæring kan også sendes via de kontaktoplysninger, der er anført i afsnit 2 i denne Privatlivserklæring.
Bekræft din plan